Sir Ives och little John

Jag och Berra Fuglesang hängde igår på tekniska museet med våra söner. Kan vara det bästa barnhänget hitills.

Det är inte bara bandy som jag och Ivar inte har gemensamt. Han älskar även motorer, bilar och alla sorters fordon. Där är jag totalt lost.





Ivar hittade en gåvagn modell större i restaurangen. Ett bra exempel på något som jag skulle störa mig på för ett halvår sen  - om någon annans unge drog runt med den alltså.



även Johns pappa Björn hade skoj. Hans högsta dröm är att få joina fuglesang i "jymden"




Busfrön - just nu är det klockrent att sammanföra dem, frågan är om det kommer kännas lika klockrent om 2-3 år.


Ivar torkar snor på John, som trots allt 2 månader yngre och måste ses till då och då.



Bästa tänkbara omständigheter. Stora ytor, inget folk och barnstolar. I´ll be back.


På Lekorama fanns även en manick som mätte hur stark man var.
Eftersom Ivar och John i framtiden skall vara bästa kompisar så utredde vi även en gång för alla vem av dem som kan säga "Min pappa är starkare än din pappa."

Ivar, såklart.

Om bilderna ser skit ut så beror det på att skärmen i min älskade MacbookPro har fått spel. Ingen är ledsnare än jag och det kan bli precis hur dyrt som helst.

dagens musik blir rotten apple eftersom det är så jag känner just nu inför asen som tilverkat min burk. Inte så hårt. Men passar bra såhär i studenttider eftersom den satt i min CD-spelare när jag tog studenten.




ps. nu är det andra dagen i rad som blogg.se har annonser för ändtarmssalva efter inlägget. Det är inget jag valt, eller får betalt/spons för.

Kommentarer
Postat av: stefan

jag som var helt säker på att du gjort ett aktivt val och var ganska nöjd med det

2009-06-11 @ 10:35:41
Postat av: Larsson

Nja bilderna är bara lite mörkare än förrut annars bra

2009-06-11 @ 17:53:58
URL: http://www.hugge.se
Postat av: Berra

Grymt högklassigt barnhäng. Ser tyvärr inte trovärdig ut i astronautdräkten. Ps. Om man slår ut ett snitt på höger- och vänsterhanden så är Ivars och Johns pappor ganska precis lika starka.

2009-06-11 @ 23:17:03
Postat av: Viktor

ja jäklar. Där har du en poäng. Skall krama tennisbollar tills vi åker dit igen.

2009-06-11 @ 23:35:41
URL: http://ivarochviktor.blogg.se/
Postat av: Dalai

Köpte precis en tub salva. Tack för tipset!

2009-06-12 @ 07:44:33
Postat av: OH

sådärja. Alice gör mig glad.

2009-06-16 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0