...glad midsommar...




Sill, sprit, kött, och en extremt febrig liten kille har hållit mig sysselsatt midsommarhelgen.. Återkommer.


När jag vyssat min sjuka son har jag mest lyssnat på Havok i iPoden.  Riktigt grymt och somrigt. Egentligen lite för tekniskt för min smak. Har som jag tidigare skrivit insett att jag bäst gillar klassiska "vers-refräng"-låtar och inte sånna här riff-staplade arrangemang. Men när 50% av riffen är så här jävla bra (skulle räcka till 10 normala fulllängdsplattor) så spelar det ingen roll. Såg dem på Peace and Love för två år sen. Ruttet ljud men mycket kärlek var det där, tänker inte missa dem nästa gång jag får chansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0