Ficklampa.

Ivar förevigad när han just plockat av mig ficklampan jag använder för att försöka få fram allt som han skickar in under soffan. Av någon anledning så pressar han in allt möjligt där och en gång i veckan måste man dragga efter fjärrkontroller, DVD:er, flip flops etc...





f.ö så är dagarna extremt enahanda just nu. Sitter på stranden och käkar glass och jordgubbar och har det riktigt skapligt.
Jag är på långholmen om ni vill haka.

Origin i lurarna idag på stranden...faktiskt inte så brutalt som jag tyckte vid första genomlyssning. Kommer i bli en parentes i skivsamlingen. Skall det smattra på ordentligt är det snarare tidiga 1349 eller The Berzerker som gäller. Och skall det vara riktigt argt säger jag Rotten Sound. Det känns faktiskt som att jag har svinsnabb musik så det räcker för 2009...skall sikta in mig på lite mer ödsligt, vemodig och satanisk ambient black metal till hösten...

Kommentarer
Postat av: mattias

OOOmpff, woooooooow, tjitt vilken bild den översta var. GRYM!!

2009-06-30 @ 22:36:56
Postat av: mattias

asså, andra va ju också grym, fastnade lite vid den första bara...

2009-06-30 @ 22:38:25
Postat av: Viktor

hehe! Tack Mattias. Det var faktiskt den nedre bilden jag syftade på igår när vi snackade. Men nu när jag laddade in dem så "upptäckte" jag den övre också. I princip helt ofixade. Just när jag hade börjat misströsta angående ljusmätningen :-)

2009-06-30 @ 23:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0