Efter sol kommer...

Förbannat jävla skitväder.

Ivar i vagn med regnskydd.
Ivar chillar i sin vagn på väg till Vasaparkens parklek. I munnen har han pappas lattepinne.

Allright. Efter en hel del inkörsproblem så kör vi nu på denna blogg istället. Så less på att bilderna blir frimärken. 
Nu kan jag återgå till att tanka över bilderna från helgen och ta tag i diverse andra projekt istället för lajja runt med massa bloggmallar som en annan bloggbella.

Typsnitt och sånt kommer jag troligen ändra på sikt, men just nu är jag lycklig att bilderna blir bra så jag kör så här ett tag...

Så, vad säger ni, svart eller vit bakgrund? Svara i kommentarsfältet tack! 

Höll på att glömma att det måste in lite metal också. Born again (bloggen alltså) som sagt. Således blir det bästa spåret på den skivan.
Och ni mesar som brukar ignorera musiken kan gott och väl klicka så får ni njuta av black sabbath med Ian Gillan i vad som dessutom är historiens troligen bästa musikvideo.


Kommentarer
Postat av: Dalai Lama

Vit

2009-06-02 @ 22:33:12
Postat av: mattias

Rosa. Nä, men vit ser bra ut.



Men buggar den inte lite, när högermenyn hamnar under alla inlägg längst ner. Eller är det pga webläsaren. Du kanske måste ändra hela templatebredden också så att bilder och meny ryms?

2009-06-03 @ 09:02:03
Postat av: Viktor

det har strulat som sagt. Jag flyttade ner den där menyn med flit faktiskt. Passar mig bra, vill ha 800pixlar breda bilder. kanske testar igen o fixa det sen.

2009-06-03 @ 09:05:02
URL: http://ivarochviktor.blogg.se/
Postat av: Therese

vit blir bra

2009-06-03 @ 10:43:47
Postat av: Alex

Vitt är bra, så trött på färgglada bloggar med typ gul text... Kul blogg förresten och skitsnygga bilder!

2009-06-03 @ 10:49:00
Postat av: Charlotte

2009-06-03 @ 14:47:57
Postat av: Charlotte

Vit

2009-06-03 @ 14:48:22
URL: http://hugge.se
Postat av: Dalai Lama

Dalai Lama's ord är lag..!

2009-06-03 @ 20:20:29
Postat av: Dalle igen..

Fin bild förresten...till skillnad mot vädret ser det ut som...gillar den dynamiska bakgrunden, alla mysiga mammor och pappor gillar väl den gulliga förgrunden kan jag tänka mig...

2009-06-03 @ 20:23:33
Postat av: Viktor

Tack alla! White is the new black eller hur man skriver...

Ha tålamod med den lite buggig layout:en. Det enda som är bättre hos Blogg.se är att man kan ha stora bilder. Resten suger tycker jag.



@Dalai Lama. Tack. Gillar den själv. Den har helt rätt stämning, komposition etc för att vara ett skott jag är nöjd med.





2009-06-03 @ 21:21:37
URL: http://ivarochviktor.blogg.se/
Postat av: Janne

Ian Gillan heter sångaren.

2009-06-04 @ 17:40:29
Postat av: Viktor

JANNE



Tack. Det visste jag men missade uppenbarligen när jag plitade ner texten.

justerat.

2009-06-04 @ 18:29:50
URL: http://ivarochviktor.blogg.se/
Postat av: Janne

Förstår det, ville bara vara viktigpetter.

2009-06-04 @ 21:09:36
Postat av: stefan

Om jag ska kunna välja mellan två saker måste jag ju få se exempel på båda, som orutinerad bloggläsare har jag svårt att föreställa mig svart bakgrund men som gammal dödsmetallare så ligger svart bakgrund med vit text varmt om hjärtat. Du skulle ju dessutom kunna köra ett klassiskt döds-typsnitt oxå så det blir lite klurigt att läsa det hela...

2009-06-10 @ 20:35:37
Postat av: Viktor

jamen stefan, den gamla bloggen hade ju svart bakgrund, eller måste du kunna toggla mellan dem för att bestämma dig?



Givetvis är svart mer döds. Det medges. På fredag skall vi mangla dödsmetall hela eftermiddagen och elda döda djur, Ivar och jag ser fram emot det.

2009-06-11 @ 08:50:31
URL: http://ivarochviktor.blogg.se/
Postat av: stefan

mitt fel, jag har ju faktiskt läst sammanlagt två bloggar i mitt liv, din gamla och din nya, en var svart och en är vit så nu har jag alt-> tab:at (eller toggla som det tydligen heter) fram och tillbaka nån halvtimma och bestämt mig för att du ska köra dödsracet med svart bakgrund fast med vit text gärna som sagt med nått obskyrt typsnitt.



Gällande fredag ska jag LADDA ner samtliga skivor med napalm och lite annat så vi kan mangla...det döda djuret ska jag ut på huddingevägen och leta efter nu... jag kanske ska mejla dig i fortsättningen för detta kanske inte är ett forum för vår privata konversation, eller?

2009-06-11 @ 10:32:01
Postat av: Viktor

Du kan ha rätt o att privata konversationer lika gärna kan skötas i mailform. Men när det rör döda djur och dödsmetall kan man kommunicera hur som helst anser jag.

2009-06-11 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0