Kräftor...

Det har uppdaterats riktigt dåligt på sistone, det har att göra med diverse förkylningstillstånd men även faktumet att denna blogg snart kommer självdö. Min pappaledighet lider mot sitt slut och Ivar skall börja på dagis. Självklart skall det rapporteras (om jag får plåta där vill säga)
...annars laddar jag för sommarbokslutet som skall visas i ett megainlägg som jag inte orkat ta tag i.

Årets kräftfiske hade diskuterats och planerats under lång tid. Min svåger Mats hade betat inte mindre än 25 burar så vi använde en separat båt bara för att transportera burarna.




Lika spännande varje gång


Jodå, ett par stycken...



I badbaljan för en sköljning i väntan på det slutgiltiga badet.


En dagstidning i tabloidformat är c:a 30cm bred. You do the math. Han var STOR.


Jag fick nästan en personlig relation till den här baddaren. Han förärades att få hoppa i koket sist av alla. Jag får aldrig veta om han uppskattade det.



Mats håller upp sjöns konung som sedemera hamnade i undertecknads mage.


Här ligger han brevid två normalstora kompisar.


Musikmässigt har sommaren varit mycket Havok för min del. Men nu börjar den mörkare kalla årstiden och då ser jag fram emot att sitta på kontoret i lurar och lyssna igenom sommarens skivhög: Unanimated, Necrophobic, Dark Funeral, Burzum, Coldworker, Immortal och mycket annat. Köpte på mig hela Bloodbaths katalog oxå.Det kanske mest haussade släppet i år, Behemoths Evangelion är här nu. Måste säga att jag är en smula besviken. Har dock inte spelat den tillräckligt för att ge ett slutligt betyg. Och besviken i det här sammanhanget betyder bara att det är en av mina 10 bästa plattor just nu. Men Behemoth brukar växa. SIngeln (nedan) är i alla fall en riktig hit.




Unanimated, pruttbra svensk döds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0